fredag 15. juni 2012

Kosearbeid etter eksamenstiden

Det har vært kjempe deilig å kunne lage noe som ikke var skolerelatert! Det å bare kunne sitte og kose meg med symaskinen i vinduskroken i Fenstad... Herlig!

Mitt første "prosjekt" i ferien har vært å prøve meg frem med klær i min egen størrelse (har bare laget skjørt og litt diverse småtterier tidligere).Syntes at når jeg kan bruke symaskin, og at jeg bruker såpass mye kjoler som jeg gjør - hvorfor ikke prøve å sy noe selv? Jeg kan litt og har bøker om annet - så fremover går det!

... Noen ting jeg må jobbe mer med, men sånn er det vel alltid? Øvelse gjør mester?
Her er i alle fall noen bilder av min fremtidige (aller første hjemmesydde) kjole.
Tulipanstoffet kjøpte jeg på et loppemarked forrige sommer.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar